Bye Sydney!! Hello Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu Bye Sydney!! Hello Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu

Bye Sydney!! Hello Melbourne

Door: Nikkie

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

16 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Wordt wel weer tijd voor een nieuw verslagje! Ik moet het natuurlijk wel even delen met jullie hoe het hier gaat...
Nou ik ben een gescheiden vrouw....gister officieel afscheid moeten nemen van Aad! We hebben nog een paar dagen genoten in Bondi maar nu gaan onze wegen zich dan toch echt scheiden. Aad is richting de Oostkust vertrokken.. hij gaat op boederijen werken...ik pies nu al in mn broek als ik me indenk hoe hij het daar gaat vinden...echt kutjes ( het stopwoord) wat is die gozer bang voor alles wat beweegt hahahaha.
Ik heb vannacht 12 uur opgesloten gezeten in een connexionbus ( noemen ze hier luxe bussen)naar Melbourne..gelukkig had ik de mazzel dat er niemand naast me zat.
Ik voe me al een echte backpacker...ik stoor me niet aan gesnurk van anderen om me heen...doe mn was tijdens het douchen..heb noodles gegeten en heb wel 15 minuten moeten lopen met bapa...ik begin er denk een beetje aan te wennen!

Afgelopen week is voorbij gevlogen! We hebben nog het eindfeest gehad met de groep...was leuk..maar ook wel een klein beetje een kinderdisco idee..daarna te stappen geweest in Sydney! Leuke tent alleen niet te betalen.. dag erna zijn aad en ik richting Bondi gegaan. Was alweer een hel om met onze tassen daar te komen...zijn met de metro gegaan en dat was al een beleving op zich. We vielen al zowat synchroon van de roltrap af zo zwaar beladen waren we. Toen moesten we nog een kaartje kopen en dan gebeurt er iets heel stoms...ik liet namelijk geld vallen...sta je dan..we dachten allebei hetzelfde haha Hoe krijgen we dat muntje in godsnaam van de grond zonder om te vallen. Sta je dan elkaar als 2 idioten aan te kijken en niet meer kunnen op houden op met lachen.
Gelukkig spreek ik engels haha heb aan een voorbijganger gevraagd om het aub op te rapen...ze heeft maar 1 blik nodig gehad...tuurlijk wilde ze 2 backpackers in nood helpen! dat we op het eindstation kwamen bleek dat we nog 15 min moesten wandelen...niet gedaan wij zijn lekker met de taxi geweest!

Bondi was leuk! Maar vooral omdat je het van tv kent...ook nog een paar van die lifeguards gezien..En vooral heeeel veel surfers..maakte niet uit hoe laat het was maar er waren echt atijd surfers! Erg leuk om naar te kijken. Voor de rest is het een leuke wijk maar niet echt heel veel te beleven!Ik heb 3 dagen lekker op het strand gelegen..o ja dat is wel een min puntje van het alleen reizen..( aad was al weg) wie moet er nu me rug insmeren?? durfde het eigenlijk aan niemand te vragen..maar nu lekker verbrand dus volgende keer vraag ik het wel gewoon!

En we zsijn nog naar de dierentuin geweest..En wel heel grappig want het voorjaar begint hier dus er zit sex in de lucht! We hebben kangeroo's gezien die het met elkaar deden..hahaha dat geluid en dat dingetje echt te vies gewoon!! Ook de schilpadden hadden het op de heupen...het was gewoon gaar!

Nu dus in Mebourne...ik ben benieuwd! Het is nu bewolkt en de stad ziet er een beetje grauw uit...hopelijk wordt het van de week beter! o ja en het schijnt gesneeuwd te hebben in de buurt van Sydney! Wij hebben er geen last van gehad gelukkig!
Dan had ik echt gehuild! daar kom ik hier niet voor haha

Nou people ik ga inchecken in het hostel! Kijken waar ik nu weer beland!

Tot snel! Kus


  • 16 Oktober 2012 - 07:13

    Chan:

    Nik echt leuk om jouw verslagen te lezen.
    Maar waar blijven de dirty details??
    Heel veel plezier in Melbourne. Enne spreek je vd week.

    Xxx

  • 16 Oktober 2012 - 07:29

    Marijke:

    Hoi Chick!!!
    Wat leuk om je avonture te lezen. Ik zie je al helemaal liggen op het strand, hopeloos om je heen aan het kijken om iemand te vinden die je rug in wilt smeren ;-).
    Zo te horen geniet je volop. Heel veel plezier in Melbourne.
    Dikke Kus, ook van Leah (moest ik even doorgeven hihihi)

  • 16 Oktober 2012 - 07:45

    Kim:

    chica.....
    whahahaha ik zie je staan met die back pack ....
    en overal waar jij bent zit sex in de lucht toch????;)
    snap jou niet hoor zo`n grote mond op de beach en geen surfer kunnen vragen voor te smeren ...lieverd een mooiere inkopper is er niet hoor hahahahaha...
    echt gaaf om te lezen na m`n nacht dienst.
    suc6 in mellborn en rustig aan... think of you
    lot off kissis

  • 16 Oktober 2012 - 08:02

    Coby:

    hey ...heb weer vreselijk gelachen om je blogg ......zie t al helemaal gebeuren om t muntje op te moeten rapen met bapa en Aad,,,, lieverd, geniet van alles, schrijf t ons, dan genieten wij ook mee! dikke kuss xxxx Rich&Co

  • 16 Oktober 2012 - 08:25

    Jenny:

    Hey Nik, eens met Kim, Jij die niet iemand durft te vragen om je in te smeren.... MUTS...
    Hoe dan ook, ik kees de liefde voor Bapa en ook dat gaat goedkomen. Hoop dat Melbourne in de zon beter is have fun en tot de volgende blog x van ons

  • 16 Oktober 2012 - 10:02

    Angelique:

    Leuk om te lezen hoor en jij gaat een super tijd krijgen...je moet eigenlijk wel met oudjaar weer terug in Sydney zijn, dat schijnt zoooo gaaf te zijn. Veel plezier x

  • 16 Oktober 2012 - 12:04

    Judith:

    Ow wat gaaf, WERELDSE Nikkie! Kun je voorstellen dat ik hier nu 'duf' achter het bureautje jouw verhaal zit te lezen! Groetje Judith

  • 16 Oktober 2012 - 16:29

    Diny:

    was weer gezellig om te lezen je blog, kan me zo goed voorstellen al je belevenissen daaroo....zal zeker ff wennen zijn in je uppie, maar dat zal vast niet lang duren voor je weer aansluiting hebt, offe... eigenlijk ook wel lekkr relaxt zo in je uppie !! iig veel plezier daaroo en gday ! mate !! xx

  • 16 Oktober 2012 - 16:29

    Diny:

    was weer gezellig om te lezen je blog, kan me zo goed voorstellen al je belevenissen daaroo....zal zeker ff wennen zijn in je uppie, maar dat zal vast niet lang duren voor je weer aansluiting hebt, offe... eigenlijk ook wel lekkr relaxt zo in je uppie !! iig veel plezier daaroo en gday ! mate !! xx

  • 16 Oktober 2012 - 17:06

    Lianne:

    wat leuk allemaal Niik..zo'n aktie met dat muntje zou ook echt iets voor je moeder zijn! wel dapper dat je nu alleen verder gaat, zal toch ook ff wennen zijn. Geniet lekker verder en houd ons op de hoogte! veel plezier..x


  • 16 Oktober 2012 - 23:47

    Cynthia:

    Geweldig verhaal weer. Met al dat sex in de lucht hoop ik dat het ook op jou overwaait :-) Want al dat "scheiden" word je ook niet vrolijk van ;-) Veel plezier in Melbourne en ik hoop dat de zon daar snel gaat schijnen. En helemaal op vrijdag natuurlijk :-) Liefs xx

  • 17 Oktober 2012 - 13:17

    Myrthe:

    Hahahaha, Nik.. Het is weer om te gieren.. Zie het helemaal voor me: Aad die omhoog springt voor een pluisje, jullie twee met enorme bapa's en in het midden een muntje op de grond.. Echt te leuk om te lezen, maakt deze kantoordag met grijze lucht buiten toch weer wat dragelijker..
    Gelukkig geen last gehad van de sneeuw dus, moest gelijk aan je denken dat ik het zag..
    Mop, zet 'm weer op en ik kijk uit naar je volgende blog!

    Veel liefs en een dikke kus

  • 18 Oktober 2012 - 17:10

    Elleke:

    Hai nikkie,ik ga je ook volgen,en vind het reuze spannend wat jij allemaal meegaat maken.
    we kunnen het zowat figuurlijk meemaken zoals jij je verslaggen maakt,echt heel grappig !!
    heel veel plezier en geniet ervan.

  • 18 Oktober 2012 - 21:20

    Irene:

    Hoi,
    Gezellie om te lezen wat je de eerste weken hebt meegemaakt.
    Nu je verjaardag vieren hoor...maak er maar een feestje van. Wij nemen morgen een borrel ....
    groetjes veel liefs xx

  • 19 Oktober 2012 - 11:34

    Madelon:

    Heey nikkie
    Echt leuk om je verslagen te lezen.
    Ik zie het ook helemaal voor me:) hoe je omschrijft dat je geld heb laten vallen en geen idee heb hoe je dat moet oprapen zonder om te vallen:) echt geweldig!!
    Maar ik heb er wel respect voor dat je met je Bapa al 15min.heb gelopen!
    Ben benieuwd hoe je Melbourne gaat vinden en kijk uit naar je volgende verslag.
    Fijne verjaardag!

    Groetjes madelon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Down Under!

Een jaar backpacken in Australie

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Road Trip!!! Part 1

05 Februari 2013

Summer in Paradise

24 November 2012

Zwemmen tussen de haaien....

04 November 2012

Rainbow Beach

16 Oktober 2012

Bye Sydney!! Hello Melbourne
Nikkie

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 6822

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Oktober 2013

Down Under!

Landen bezocht: