Zwemmen tussen de haaien.... - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu Zwemmen tussen de haaien.... - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu

Zwemmen tussen de haaien....

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

24 November 2012 | Australië, Rainbow Beach

He allemaal,

aargh het is hier zo warm dat het me te veel energie kost om een stukje te schrijven!!( niet dat ik klaag hoor...ik vindt het HEERLIJK!!!)
Maar ik moet toch maar even een teken van leven geven!

Ben nu alweer 3 weken aan het werk bij Travel Bugs..Is wel even wennen hoor! het is hier echt heel anders dan thuis! Ze zijn hier nogal makkelijk namelijk!
De eerste vier dagen heb ik een beetje training gehad en toen was het moment dat ze me hebben laten zwemmen en stond ik een week lang alleen in de winkel...Ja en wat weet je nou in 4 dagen...heb de eerste dag alleen dus ook het systeem laten crashen :) Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar het is me gelukt! En goed ook!
Gelukkig konden ze er wel om lachen...maar voelde me wel even kut!
sinds 2 weken is mijn nieuwe collega terug van vakantie...erg leuke meid! Ze zijn allemaal verbaasd over hoe ik het vol gehouden heb die week alleen en vinden dat ik het erg goed doe! Die is in de pocket!! Nu gelijk aan het kijken voor wat leuke ( gratis) tripjes hahaha als ze dan toch zo blij met me zijn moeten ze dat ook maar even voor me regelen!
Whitsundays here I come!;)

Voor de rest is het eigenlijk best rustig...wat leuk is is dat er een hoop van de Jumbo reis langs Rainbow Beach komen! Kom dus allemaal bekenden tegen van de eerste week...erg gezellig!Voor hun komt het ook goed uit trouwens want bij mij mogen ze gratis op het internet haha
Heb Madelon nu al een paar dagen bij me in de winkel zitten;) Wij vermaken ons wel!

En heb Aad 2 en Aad 3 trouwens ook al ontmoet hier in Rainbow! Hahaha ik weet niet wat het is hoor maar ik trek ze aan! Maar Ab en Marcel...de raiting kaarten zijn enthousiast ontvangen gister! hahahahahahaha als ik met een groepje ben durf ik het wel! We hebben er al de grootste plannen mee ;)

Ik begin wel al echt mn draait te vinden in Rainbow..heb gister te horen gekregen dat ik nog wel een tijdje mag blijven...I'm a cool chick to hang out with haha
ik ben al helemaal opgenomen in de Rainbow Crew ;) Krijg de roddels al te horen en wordt voor van alles en nog wat uitgenodigd! Ben er maar druk mee!
En backpacken is eigenlijk best vermoeiend! Iedere dag ontmoet ik nieuwe mensen heel leuk en gezellig maar mis af en toe echt het hangen op een bank...zak chips erbij en nutteloos naar de tv staren! Ruben, echt ik zou er een moord voor doen om elke avond goede tijden te kunnen zien hahahahahaha
Ik kan zelfs geen nederlandse programma's bekijken op uitzending gemist...het is geblokkeerd voor het buitenland...Hoe kut is dat!!! Ik mis echt alles!!! Als ik terug ben moet ik me eerst een maand opsluiten in mn hol om alles terug te kijken!!!!

Mijn nieuwe thuis is het hostel hier...gelukkig hebben ze me een andere kamer gegeven waar het een klein beetje rustiger is...maar het ligt er echt aan met wie je op de kamer slaapt! Vanochtend ben ik weer om 6 uur wakker gemaakt....aaaah veel te vroeg!
Het hostel wordt het meeste geboekt door mensen die naar Fraser Island gaan...en die moeten vroeg klaar staan voor vertrek. Dus dan maar mn bed uit en een paar baantjes trekken in het zwembad...hahaha nee hoor blijf gewoon lekker liggen en dan heeeeeel hard zuchten en klagen dat ik moet werken;)
Niet dat hun dat wat kan schelen...

Maar wat een mazzel heb ik dat ik werk heb zeg! Er zijn er zoveel die het moeilijk hebben en geen werk kunnen vinden...en ja daar zitten ze dan aan de noedels met hun zure hoofden!
Ik heb een paar dagen geleden mijn eerste salaris ontvangen voor de eerste drie weken werken...ik ben LOADED!!!
Volgende week mezelf maar eens lekker verwennen met een massage en een nachtje in een luxe hotel! Heb het nodig;)

En ja voor de rest....ik ben vaak op het strand te vinden...ga binnenkort surflessen nemen...ben van plan nog een paar leuke ( gratis) tripjes te gaan maken..denk dat ik me ook laat overhalen om te gaan sky diven...enne ik huppel op blote voeten door het dorp...erg relaxed dus hier!!!


Kus











  • 24 November 2012 - 08:41

    Lincy:

    Aaaah ik wil ooohhooook op vakantie! Maar goed dat je je zo vermaakt zus! Aangezien je nu loaded, wanneer kunnen we onze uitnodiging en ticket naar Rainbow beach verwachten? Dan regel ik het alvast op m'n werk..
    Veel plezier vandaag en spreek je morgen! XX

  • 24 November 2012 - 09:05

    Coby:

    Arrcchhh, schrok me rot met je titel van je Blogg; wat heeft ze nu weer beleefd; zwemmen tussen de haaien!!!! maar gelukkig heb je dat niet gedaan, toch...??????? En lekker dat je je draai hebt gevonden en een hele leuke, spannende, afwisselende, uitdagende baan hebt,,,,,,lol,,,,,,en leuke tripjes in het vooruitzicht hebt; vooral dat je wilt gaan Sky diven....ik zeg; doen en probeer ook nog ff wat mooie, scherpe foto,s te maken graag; dat gaat je lukken!!!! Een gezellig weekend en ben benieuwd naar de foto,s van de bordjes. kuss xx Mam

  • 24 November 2012 - 10:11

    Jenny:

    O nik wat fantastisch dat het zo goed gaat met je! Ik word bijna jaloers ;-)
    En al die wilde plannen, nog een paar maanden en je mist helemaal niets meer, zelfs GTST is dan iets uit een vaag verleden. Geniet ervan en zeker van de luxe nacht in een hotel, dat heeft een backpacker ook wel eens nodig... Heel veel liefs en dikke knuf van ons

  • 24 November 2012 - 10:42

    Lianne:

    Jij bent er ook eentje..je druk maken over GTST..stap je toch lekker in een aussie-soap! Super dat het zo lekker gaat verder..en wat een heerlijke vooruitzichten..geniet er maar goed van. Jack en ik gaan vanavond met je ouders een borrel doen in studio 62..we zullen er 1 op je drinken en mochten je oortjes kriebelen dan hebben we het weer over jou..
    Fijn weekend verder en een dikke X van ons allemaal!

  • 24 November 2012 - 12:16

    Jen:

    Hey nik,

    KLinkt heel leuk. Dus je houdt het nog wel even vol:)

  • 24 November 2012 - 13:53

    Klimmetje:

    Chica idd hoe kan je je druk maken om gutst een dag kijken en je bent weer bij...pfffffzal het ook missen als ik laadde ben met een makkelijke baan blootvoetend door een paradijs paraderend score bordjes bij houdend van leuke mannen en kans hebbend op gratis reisjes door Aussie .....gadverdamme nik wat heb jij een kut leven ....snap dat je verlangd naar een bank met chips......whahahahahaha trut ben je ook hè hihihihi..........ik ben wel heeeeel jaloers hoor klinkt te mooi voor worden.....en straks nog hotelletje met masage pfffffff heer vervelend allemaal.......gister hebben we je echt gemist was super gezellige daar hoorde je bij maar foto's volgen.......lies is verwent door een te kleine overdreven stripper( geen magic Mike!!!!)mirte door de kroeg in lingerie en ik Tanja en Stefanie en nog een helemaal in een deuk om niks te gezellie ......je werd gemist door ons allen......wijfie geniet van alles en we Skype snel heeeeel veeeeel liefs en dikke xxxxxxxxxxxxx mij

  • 24 November 2012 - 13:57

    Kimmetje:

    Kut woorden boek....sorry voor de spelfouten schat

  • 25 November 2012 - 15:39

    Yda:

    hi nikkie wat een saai leventje heb jij daaar zeg!! Op je blote voeten naar t dorp, ieder dag aan het strand..... jezus ik wil ook... als ik de jaren terug kon draaien, ja dan wist ik het wel!! Je hebt een goeie beslissing genomen om te gaan backpacken in aussie. Geniet ervan, de herinneringen neem je voor je hele leven mee!! Ik geniet ervan om jou belevenissen te kunnen delen. groetjes yda xx

  • 27 November 2012 - 00:33

    Cynthia:

    Nou Nik, je hebt je energie goed gebruikt hoor. Iedereen heeft weer kunnen genieten van het stukje dat je hebt geschreven. Zo te lezen ben je al een echte Aussie aan het worden. Goed bezig :-). Enne ik zou zeggen, alles meepakken wat je kunt meepakken, dus ook het sky diven. Lijkt me geweldig. En wat betreft die surflessen, misschien krijg je wel les van een erg leuke surfdude. Isay go for it ;-) By the way pakkende titel van je stukje hoor :-). Op naar je volgdende avonturen! Liefs x

  • 28 November 2012 - 16:20

    Lisa:

    Hey Nik,
    Wat onwijs leuk allemaal. Echt gaaf dat je een baan hebt!
    Ik ben wel erg jaloers dat je surflessen gaat nemen.
    Geniet er lekker van en tot het volgende verhaal!
    xxx

  • 29 November 2012 - 15:40

    Judith:

    Hey Nikkie,
    Living in a dream, your dream, my dream! Go for it GIRL!
    Veel liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Down Under!

Een jaar backpacken in Australie

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Road Trip!!! Part 1

05 Februari 2013

Summer in Paradise

24 November 2012

Zwemmen tussen de haaien....

04 November 2012

Rainbow Beach

16 Oktober 2012

Bye Sydney!! Hello Melbourne
Nikkie

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 6823

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Oktober 2013

Down Under!

Landen bezocht: