Summer in Paradise - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu Summer in Paradise - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu

Summer in Paradise

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

05 Februari 2013 | Australië, Rainbow Beach

He allemaal!

Ik weet het....het is veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen!

Still alive and kicking in Rainbow Beach hahaha vorige week mijn eerste echte cycloon gehad! het was even flink aan het stormen hier!
Rainbow ligt gelukkig vrij hoog dus hier geen overstromingen maar er was wel een rivier voor Rainbow overstroomd waardoor de toegangsweg was afgesloten!( het is hier natuurlijk in de middle of nowhere en er is maar 1 manier om het dorp in te komen)
Sinds afgelopen weekend eindelijk weer een beetje beweging! De bussen waar de backpackers mee reizen hebben wat mensen mee kunnen nemen! Waarschijnlijk komen ze niet heel ver maar dan zijn ze in ieder geval onderweg!
Maar tjongejonge wat kunnen mensen zich aanstellen! Die dachten echt dat ze dood gingen!! En dan ook nog eens vast zitten in Rainbow! Kan niet erger worden! En als je ze dan verteld dat ze blij moeten zijn dat ze niet op het dak hoeven te wachten tot ze geëvacueerd worden ben ik de bitch:) ach zal wel aan mij liggen hahaha! Maar ben helemaal kapot! Vreet energie! Ze willen allemaal een antwoord over wat er gaat gebeuren en wanneer het beter wordt...het is tenslotte hun vakantie en dan kunnen ze niet begrijpen dat het nu eenmaal de natuur is die hun vakantie verziekt en dat niemand daar iets aan kan doen! Oooo en dan stopt inet er ook nog eens mee voor wel 4 hele dagen! Nou dat is toch helemaal wat...en dat in hun vakantie! Jullie snapen wel dat ik er bijna een paar heb kunnen vermoorden de afgelopen dagen!! Heb me redelijk.in kunnen houden door naar de fles baileys te kijken die ik elke dag naast me had staan om aan het einde van de dag op te drinken maar Jezus! Wat ben ik blij dat het weer over is Haha ik ben letterlijk elke bus gaan uitzwaaien!!


En ik snap het echt wel hoor! Het is allemaal heel vervelend maar kom niet elk uur vragen wanneer ik denk dat het stopt met regenen of wanneer de wegen weer open gaan en de bussen weer gaan rijden! O en vergeet het inet niet...want natuurlijk weten wij wanneer de telefoons en het internet weer gaan werken! Wij zijn namelijk god en weten alles! want wij hebben ze de reizen natuurlijk verkocht en dan weet je gelijk ook hoe het weer wordt aaaaaaaaaahhhh

Maar anyway...dat hebben we ook weer gehad!

Ik ben vandaag precies 4 maanden in Australie waarvan 3 maanden in Rainbow Beach! Mijn tijd hier zit er bijna op! Zaterdag heb ik mijn laatste werkdag bij Travel Bugs en dan met een rotgang naarBrisbane om daar mijn ouders op te halen van het vliegveld!!!!
Ik ben het al aan het oefenen! Wil natuurlijk wel het rennen en elkaar huilend in de armen vliegen op de luchthaven moment! We gaan met zn 3tjes van Brisbane naar Cairns reizen...Dan droppen ze mij in Cairns en vliegen ze terug naar Brisbane om dan weer naar het koude Nederland te vliegen!

Het is wel een raar idee om weg te gaan uit Rainbow Beach! Ik zal het hier missen!! Het is een raar klein dorpje en er is echt weinig te doen maar ik heb het hier zo naar mn zin gehad!Zoveel leuke mensen ontmoet en altijd gekkigheid! Poolparty's, over het strand scheuren met een jeep, naar de wekelijkse kinderdisco, drinking games of gewoon lekker met de Rainbow gang aan de borrels in het hostel!
Iedereen is erg gastvrij! Als ik een keer geen zin had om in het hostel te slapen kon ik altijd wel bij iemand terecht om daar te crashen...Heb er ook echt zin in om mijn ouders mijn plekkie hier te laten zien en aan iedereen voor te stellen! Ik blijf het wel verbazingwekkend vinden hoe normaal het leven wordt na een tijdje...ik ben fulltime aan het werk dus zit wel echt in een ritme...waar ik nog wel steeds elke dag van geniet is het weer hier! Ik vindt het heeeeerlijk om lekker buiten te zijn!

Ik blijf het een spannend idee vinden om weer verder te gaan en weer alleen te zijn...maar weet zeker dat ik ergens anders ook mn draai zal kunnen vinden! En anders....heb ik altijd Rainbow Beach nog om naar terug te gaan!!!

Nou dit is het weer voor deze keer!
Als mn ouders er zijn gaat het reizen weer beginnen en zal ik veeeeel meer meemaken!

Ik laat vast snel weer van me horen;)

Kus






  • 05 Februari 2013 - 09:04

    Linc:

    Aaah zus, dat ren en huil momentje gaat jullie vast wel lukken! En anders kom je naar Bali om nog een keer te oefenen voordat je weer terug naar NL komt. Dan ben je een pro in het ren & huil moment!
    Baal best dat ik niet mee kan, het stormt hier ook nog eens, hoest al drie weken m'n longen eruit. Dus ben ook wel toe aan wat zon! X

  • 05 Februari 2013 - 09:15

    Klaas Sr:

    prachtig verhaal Nik.
    geniet nog maar ff voordat ze komen hahahahaha
    groeten

  • 05 Februari 2013 - 09:21

    Chan:

    Chica tijd niets van je gehoord! Ben blij dat je het naar je zin hebt. Maar weer even echt te gaan backpacken is ook goed! Tenslotte ging je daarvoor heen alles zien en genieten en veel reizen waar je van houdt. Al twijfel ik daar nu aan aangezien je al een tijd dat zit haha. Mis je mop hopelijk spreek ik je snel xxx

  • 05 Februari 2013 - 09:58

    Jenny:

    Hai lieverd,

    Fijn een teken van leven. Ik kon mij haast al niet voorstellen dat jij (of all people) stilletjes in een hoekje zou gaan zitten tot de storm voorbij zou zijn. Wel fijn natuurlijk dat je ook weervrouw op jouw CV kan zetten ;-)
    Heerlijk om gauw je ouders weer te zien, ren en huil is zooooo 2012, slow motion is nu helemaal in!
    Goed om te lezen dat je helemaal je draai hebt gevonden. Wie weet wat er nog op je pad gaat komen. Geniet van alles (doe je vast) haast je niet terug, Holland blijft wel!

    Knuf en kus Jenny (die heus wel aan je denkt en stiekem ook best een beetje mist)

  • 05 Februari 2013 - 10:08

    Lianne:

    Hoi Nik..lekker verhaal weer..had het al van je mams gehoord natuurlijk maar toch leuk om het ff te lezen..dat huilmomemt zit er echt wel aan te komen..je moeder een beetje kennende..had er wel wat voor over gehad om het te zien! Nog effies en dan is het zover..wat zullen jullie genieten.. Heel veel plezier en pas goed op elkaar! Dikke kus..

  • 05 Februari 2013 - 10:21

    Diny:

    nikkie,
    wat een leuk verslag en idd zo goed te lezen dat je het er prima naar je zin hebt, en alleen; het ren-moment, daar willen wij ook wel bij zijn, dusss; neem iemand mee die het kan filmen...hilarisch !! geniet maar lekker verder van het weer, is hier drama, koud, nat, winderig en geen / weinig zon.......bbbbrrrr, veel plezier met paps en mams en een fijne vakantie voor jullie......dikke xxx diny en de rest

  • 05 Februari 2013 - 10:44

    Lin:

    Hahaha Nik heb jij weer... Jij bent gewoon al een local, iemand die de Aussie way of life eigen heeft gemaakt en zich dus niet druk maakt om geen internet en rotweer.

    Nou nu idd maar ff reizen hoor, anders heb je alleen maar Rainbow Beach gezien.. Je moet nog ff een echte backpacker worden, aardbeien plukken met de zon die brandt in je nek, afzien in smerige hostels en op een vuurtje je hap klaar maken ;-)

    Veel plezier met je ouders en we verwachten natuurlijk allemaal weer een update als zij weer terug zijn in Nederland!

    Dikke kus!

  • 05 Februari 2013 - 11:05

    Moeders:

    heyyy, Nikkie; zullen we onze hakjes aantrekken voor t Renmoment; doen we t in stijl hahahah.
    Weer erg genoten van je verslag en we zullen straks veel te schrijven hebben voor de thuisblijvers........ Nog een paar dagen mop en dan zien we elkaar weer!!!! dikke kuss en tot straks. xxxxx mam

  • 05 Februari 2013 - 12:11

    Elleke:

    ik heb je moeder al een paar keer door de straat zien rennen ,om te oefenen,en het lukt wel aardig denk ik .ik hoop dat je ervan geniet ,van het moment ha ha ha .ik geniet in ieder geval van je zenuwachtige moeder en je verhalen.je kan erg leuk vertellen.je kan wel een boek beginnen, wie weet wordt het wat !!!!ik koop het in ieder geval.nog heel veel plezier .gr elleke

  • 05 Februari 2013 - 13:55

    Myrthe:

    Lieverd!!!!

    EINDELIJK weer een reisverslag ;-).. Wat blijven ze toch heerlijk om te lezen!
    Wat kunnen mensen zeuren zeg, okey het is niet prettig om even afgesloten te zijn van alles.. Maar dat is toch ook bijzonder om mee te maken, maar ja misschien is dat wel heel makkelijk van mij om te zeggen haha..

    Chick, zet m weer op he en we gaan snel weer even skypen!

    liefs en een dikke kus
    Myrthe

  • 05 Februari 2013 - 21:41

    Cynthia:

    Nou Nik, hoe kun je nou vergeten je glazen bol mee te nemen uit Nederland. Dat valt me wel vies van je tegen, hahaha. Ja, je hebt er van die mensen tussen zitten. Heb ze vaak genoeg aan de telefoon gehad toen ik nog op afdeling Customer Support zat. Maar je doet het goed hoor. Respect! Veel succes aankomende zaterdag met je laatste werkdag bij Travel Bugs en veel plezier met je ouders. Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Down Under!

Een jaar backpacken in Australie

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Road Trip!!! Part 1

05 Februari 2013

Summer in Paradise

24 November 2012

Zwemmen tussen de haaien....

04 November 2012

Rainbow Beach

16 Oktober 2012

Bye Sydney!! Hello Melbourne
Nikkie

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 6837

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Oktober 2013

Down Under!

Landen bezocht: