Slapeloze Nachten... - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu Slapeloze Nachten... - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu

Slapeloze Nachten...

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

02 Oktober 2012 | Nederland, Den Helder

En dan is het bijna zover!!! Nog een paar uurtjes en dan sta ik met mijn backpack op mn rug op Schiphol..Australia here I come!!!

Al moet ik zeggen dat het nog steeds niet helemaal doordringt...
Het inpakken van de rugtas ( echt Jenny er past wonderbaarlijk veel in...niet verwacht) ging eigenlijk ook errug goed!heb toch wel meer belangrijke dingen mee kunnen nemen als dat ik gepland had...heb zelfs ruimte weten te vinden voor de stijltang en hakken. En daar ben ik eigenlijk stiekem toch wel blij mee! Eerst natuurlijk een grote mond want ik zou helemaal back to basic gaan...maar nu wel op hakken en met gestijlde haren!
Ik weet ook nog helemaal niet wat ik ervan moet verwachten...heb ook geen plannen en laat het helemaal over me heen komen!
De eerste week is wel geregeld...
Morgen vertrek ik samen met nog 70 anderen richting Singapore..daar komen we rond 6 uur in de ochtend aan en zullen we laat in de avond doorvliegen naar Sydney en daar zullen we vrijdagochtend 5 okt om half 11 lokale tijd landen...dan is het bij jullie 8 uur vroeger..
En dan gaat het feest beginnen! We zullen in die eerste week een hoop van Sydney gaan zien...bij dag en bij nacht ;)
Gelukkig heb ik de afgelopen weken goed geoefend met stappen en weinig slaap dus ik verwacht geen problemen haha

Na die week sta ik er alleen voor...en wat er dan gaat gebeuren??
Geen idee!

Maar ik zal jullie via facebook en deze blog op de hoogte houden!!!
O ja en ik verwacht wel reacties...;)

Ga nu maar proberen te slapen! wekker gaat om half 5!
Ga jullie missen en bedankt voor de leuke tijd van de afgelopen weken!!

Kus Nik





  • 02 Oktober 2012 - 23:22

    Lianne:

    Leuk..je eerste verslag. Hier dan je eerste reactie! Een hele goede reis, veel plezier,geniet ervan, doe voorzichtig, pas goed op jezelf enz.. enz..
    Veel liefs van alle Brouwertjes..x

  • 02 Oktober 2012 - 23:54

    Chan:

    Chica het gaat goed komen met jou. Enne ik doe mee met deze slapeloze nacht. Tot zo dikke x

  • 03 Oktober 2012 - 00:06

    Rayban :

    Veel plezier nickie, vet stoer hoor! Ben benieuwd naar je verslagen? X Ray

  • 03 Oktober 2012 - 07:22

    Lidia:

    Heel veel plezier meis en een goede reis. dikke xxx

  • 03 Oktober 2012 - 09:02

    Danielle:

    Ik (we) gaan je volgen Nik, veel plezier!!

  • 03 Oktober 2012 - 09:18

    Lin:

    He get Nik, klinkt nu toch wel ff eng hoor.. 'er alleen voor staan'! Ik begrijp wat je bedoelt natuurlijk maar als je even heimwee heb, denk dan maar dat je eigenlijk 'maar 1 vliegtuigje van ons af bent' en hier ben je nooit alleen!

  • 03 Oktober 2012 - 11:31

    Coby Blom:

    Hoi Mop, je zit op dit moment in t vliegtuig...........en wij thuis! Wijffie, je grote avontuur is begonnen; je gaat zeker genieten en via je blogs reizen wij met je mee!!!! hele dikke kussxxxxxxxvan ons!!! luff je!!!

  • 03 Oktober 2012 - 11:55

    Carla Van Den Berg:

    Jee joh wat stoer!!! Ben benieuwd en ga je verslagen ook zeker lezen.
    Hele goede reis en heel veel plezier op je avontuur!!
    Groetjes Carla X

  • 03 Oktober 2012 - 12:10

    Diny Braak:

    mop? mop? dat ben ikke toch?? whaha, zijn er nu twee van in de fam... leul leuk!!, en nikkie, nu al genoten van je leuke reisverslag en je bent pas een uurtje onderweg..... wanneer je dit leest heb je ws het eerste gedeelte al achter de rug en hopenlijk viel t mee !!, iig lekkr genieten van al het mooie daar en k kijk nu al uit naar het vervolg van je blog !! dikke knuff xx tante moppie

  • 03 Oktober 2012 - 12:38

    Myrthe:

    Jeetje Nik, je bent nu echt weg..
    Wel vreemd hoor: hebben je vanmorgen nog uitgezwaaid op Schiphol en jij zit nu in het vliegtuig en ik achter mijn bureau op kantoor..
    Heb zo met je gelachen sinds ik je heb leren kennen, dat ga ik enorm missen..
    Maar uiteraard gaan we skypen en taggen (Nikkie, waar ben je ;-))

    Heel veel plezier lieve schat en natuurlijk houden we je op de hoogte over alles en iedereen..

    Dikke kus
    Myrthe

  • 03 Oktober 2012 - 15:30

    Monique Vd Linde:

    Nou nicht, nu dan echt voor het echie, je plannen zijn werkelijk geworden....Ik ga echt je blogg lezen hoor zelfs ik had vanmorgen kriebels in mn buik haha, Doe voorzichtig en heel veel plezier en avontuur...

    Dikke x je grote nicht haha

  • 03 Oktober 2012 - 20:25

    Madelon:

    Nou ben benieuwd naar je avontuur!
    Paul en ik wensen je een prettige reis toe, veel geluk en succes!!


  • 03 Oktober 2012 - 22:07

    Coby En Richard:

    Goeiemorge Nikkie....als jij dit leest, slapen wij en ben jij in Singapore aangekomen en dan hoop ik dat je dit daar leest.......en dat de vlucht je is meegevallen!!! en t zal ook een lekker temperatuurtje zijn; bofkont!! Geniet van Singapore en dan is t nog maar een paar, nou ja, ongv. 8 uurtjes vliegen in die hele grote Airbus 380......maak aub foto,s van dat vliegtuig, en dan ben je in Sydney!!! jahoeeee, t avontuur is begonnen; Backpack op de rug, tas voor op de buik en je hoge hakjes aan.....hahahah zie t al helemaal voor me. Een hele dikke, stevige kuss van ons. XXXXXX Pap en Mam

  • 04 Oktober 2012 - 07:33

    P Van Der Linde- Blom:

    ..Hey Nachtbraker, Je zal wel een beetje vermoeid zijn, Leuk, je verslag,!! Zit je al in die grote Airbus? Geweldig,!!!Nog een RUKKIE en dan ben je er,een fijne Vlucht en tot horens,!! Je allerliefste Tante,! (hahaha) Dikke Knuf xxx

  • 04 Oktober 2012 - 10:15

    Jenny:

    Geweldig, de link eindelijk kunnen openen!
    Tja meisjes in de outback hebben ook mooi haar en hakken :-D
    Ik hoop dat de reis is meegevallen. We gaan de avonturen volgen, al mijn liefs en dikke zoen
    Jen (die toch benieuwd is naar het gemis aan wieltjes onder bapa)

  • 04 Oktober 2012 - 22:56

    Hanneke Tuit:

    Jeetje wat leuk Nik, heb laatst van de zoon van mijn collega ook alles gevolgd via deze site en het is zoooo leuk!
    Wens je heeeeeel veel succes en plezier met deze moedige trip, want lef moet je hebben!!! Ga je met veel plezier volgen. Een hele fijne en gezellige tijd in Sidney en we keep in touch!

  • 09 Oktober 2012 - 19:11

    Kimberly Wade Dr Moeder:

    Heeeeeeeeeee stoere meid!!!!!!!! we gaan je avontuur volgen hoor heel veel plezier en pas wel goed op je zelf he!!!!!!!!!!dikke knuf en pas op voor de mooie aussies he!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Den Helder

Down Under!

Een jaar backpacken in Australie

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Road Trip!!! Part 1

05 Februari 2013

Summer in Paradise

24 November 2012

Zwemmen tussen de haaien....

04 November 2012

Rainbow Beach

16 Oktober 2012

Bye Sydney!! Hello Melbourne
Nikkie

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1125
Totaal aantal bezoekers 6852

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Oktober 2013

Down Under!

Landen bezocht: