Sydney Baby!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu Sydney Baby!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nikkie Blom - WaarBenJij.nu

Sydney Baby!!!

Door: Nikkie

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

09 Oktober 2012 | Australië, Sydney

G'day!

Alweer een paar dagen onderweg! Veel gezien en gedaan en weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen...Dus begin maar vanaf het allereerste begin:

Woensdagochtend alweer vroeg richting Schiphol...en aangezien ik nog niet echt een band had met mn reisgenoot..ben ik de hele rit bezig geweest met het aaien van mijn Bapa...( nu zullen jullie denken..Bapa??? maar dat is natuurlijk mijn allerliefste backpack) helaas heeft het niet echt geholpen...kan nu al met volle overtuiging vertellen dat ik echt haat voel voor bapa...vreselijk!!!! Waarom heb ik niet gewoon mn koffer meegenomen?? Echt! ik zit niet in de woestijn...had gewoon mn koffer op wielen mee kunnen slepen! Ik ben de hele tijd bezig dingen te zoeken wat natuurlijk onderin dat kut ding ligt...Jenny ik wou dat ik naar je geluisterd had!! Maar oke genoeg gezeken( al kan ik er nog uren over doorgaan ( samen met Aad)...nu terug naar het verhaal
Op schiphol dus...na 3 keer afscheid te hebben genomen van iedereen...Myrthe en Jan super dat jullie er toch nog even waren! Met jullie erbij had ik het grootste uitzwaai groepje ;) en natuurlijk de rest ook! Super blij mee! Maar goed echt heel leuk was het niet...ben maar snel door de douane gegaan..en daar nog even op het wc-tje heerlijk zitten janken.
Gelukkig ben ik de ware voor de eerste week tegen gekomen!!! Het stond op zn voorhoofd geschreven!!! Haaaaaai ik ben Aad en homo;) Jezus wat kunnen wij lachen samen!!! Hebben al twee keer moeten wassen want van dat gezeik van ons word je niet vrolijk hahaha
Gelukkig voor Aad weet ik hoe je een handwasje moet doen want meneer is voor het eerst zonder pappa en mamma...en kan echt niks!

We hebben de vlucht naar Singapore genomen en daar hebben we een dag de tijd gehad om bij te komen en de stad te verkennen...Heel bijzonder vonden wij het niet en je bent toch een beetje zoekende waar je dan heen moet. Maar we zijn met een luek groepje toch maar een beetje een sightseeing tour gaan doen en uiteindelijk toch nog wat gezien.
Rond een uur of 9 in de avond door naar de luchthaven voor de vlucht naar Sydney! En dit was een ervaring!! Wij hadden het geluk dat we met de Airbus A380 mochten vliegen!!!!! Ja ik weet het maar jezus wat was dat gaaf! het is het grootste passagiersvliegtuig die er op dit moment is! Helemaal nieuw ook en heeeeel stil! Je hebt niet eens het gevoel dat je vliegt! Toen het vliegtuig geland was hebben Aad en ik een grande tour gehad! Even rondje business en first Class! Wij zijn natuurlijk reisagenten en moeten wel weten wat we verkopen he hahaha Werkt altijd!!!

Jaah en dan ben je in Sydney! Iedereen had me gewaarschuwd dat de douane een verschrikking zou zijn...en echt dat viel mee! bagage is niet gecontroleerd en mochten gelijk doorlopen.
Toen met de hele groep richting operahouse voor de eerste groepsfoto...door naar het hostel en daarna??? geen idee meer! Was vast heel boeiend! haha in de avond met zn alle een rooftop BBQ gehad..erg gezellig en zo leer je de rest van de groep een beetje kennen.
Dag 2 in Sydney hebben we veel informatie gekregen over de reismogelijkheden in Australie, daarna door naar een havencruise...super mooi uitzicht op de sydney skyline..heb ook erg mooie foto's kunnen maken maar heb nog geen zin en tijd gehad om deze op een computer te knallen... daarna stappen met zn allen! LEUK!!!!! redelijk op tijd weer terug want Aad en Kris moesten nog even WiFi-en! Dit doen we echt in backpackerstijl! met je telefoon door een straat rennen en zodra er ook maar ergens bereik is je kont op de stoep planten, niet bewegen en hopen dat het bereik redelijk is...
de dag daarna zijn we op excursie naar de Blue Mountains...aan de rand van Sydney en dus maar een kleine anderhalf uur met de bus...Sydney is namelijk best groot hahaha in ongeveer 3 uur ben je van noord naar zuid sydney.
De blauwe bergen waren super mooi! helemaal vol met gevaarlijke dieren..( vooral hele giftige slangen) helaaaas hebben we deze niet gezien...
Wel hebben we nog een waterval beklommen! Zal nog even wat foto's op facebook zetten!
In de avond ben ik samen met Aad en Kris richting Oxfordstreet gegaan...even lekker niet met de groep..en na een heerlijke pizza richting een drag-queenshow..damn wat waren deze Lelijk!!!! maar wat hebben we gelachen!!Kris en ik waren echt de enige meiden in die tent! Schijnbaar mocht ik de show niet zien want de hele tijd kwam er een drag voor me staan! en deze was nogal breed....dus daar was niet omheen te kijken haha

Gister hebben we een regeldagje gehad...in polonaise door de stad om mn austalische rekening aan te vragen en nog meer van dit soort dingen te regelen... en dan voel je je net alsof je weer op schoolreisje bent hahaha het centrum van Sydney is trouwens erg leuk! er is veel te zien en te doen! Ook is het weer redelijk! Je merkt dat het voorjaar hier is begonnen! Gemiddeld toch wel rond de 20 graden en van de week ook al 30 graden en zonnetje gehad.
daarna met de hele groep ergens wezen eten..en toen terug naar het hotstel om daar nog even een borreltje te doen.

vanochten mochten we eindelijk een beetje uitslapen en later vandaag gaan we naar het strand voor het eindfeest. Wij zijn benieuwd! Het is een thema...Beauty and the nerd...ik ben benieuwd maar Aad heeft toestmming gegeven om m aan te kleden dus we gaan helemaal los!!!

morgen worden we losgelaten en ben ik van plan om met de bus richting Melbourne en Adelaide te gaan. Aad gaat nog een paar dagen met me mee en dan gaan we elkaar loslaten..hij weer richting boven en ik ga kijken voor werk! het staat nog niet vast maar als ik daar een tijdje ben geweest ga ik weer richting Sydney...vanaf daar 1 of 2 weken naar Fiji en dan langs de kust naar boven richting Cairns...

ooo en ik heb nog veel meer te vertellen maar moet weer verder...van de week komen de dirty details erop te staan! I promiss hahaha

Laat snel weer wat van me horen!!

Kus

  • 09 Oktober 2012 - 05:43

    Chan:

    Nik wat gaaf allemaal. Zal Aad je wel los kunnen laten?? Wij hadden het er al moeilijk mee. Ben zeer benieuwd naar je andere verslag de dirty details. Die mag je ook wa hoor. Chica geniet er van. Dikke kus van ons.

  • 09 Oktober 2012 - 07:54

    Judith:

    Hey Nikkie, super verslag.Kijk uit naar het volgende en heb Aad nu al in m'n hart gesloten. Hier is het al echt koud maar mooi herfst weer. KnuffelKUS, Judith

  • 09 Oktober 2012 - 08:26

    Angélique König:

    Klinkt allemaal eruggg leuk...lekker genieten en je gaat nog zoveel moois daar zien x lique

  • 09 Oktober 2012 - 08:30

    Coby Blom:

    Hoii, Nik, wat je al niet meemaakt in een weekje daar.... geweldig, ben niet jaloers hoor............enne, je kan toch wel een koffer kopen daar. Graag heel veel foto,s van t themafeest; heb nu al een beetje medelij met Aad!!! Hele dikke kuss van pap en mam!!! xxxxxx

  • 09 Oktober 2012 - 08:50

    Lincy:

    Hey zus, Leuk om te lezen! Gister natuurlijk al even gebeld, ik wacht op die dirty details!! Je hebt Aad toch niet t erg voor lul laten lopen? Hier wordt het nu lekker koud, tijd voor winterjassen! En dat je naar Fiji gaat, zoooo niet eerlijk! XXX

  • 09 Oktober 2012 - 08:57

    P Vd Linde Blom:

    . Geweldig lieverd, ik snap dat je je rugzak haat, je hele leven zit er in en is behoorlijk zwaar, en natuurlijk wat je nodig hebt zit onder in, moet ff wennen, kijk uit naar je volgende verslag, Ik reis met je mee,!!!Kussie op je Klussie,!! XX

  • 09 Oktober 2012 - 09:11

    Ellen:

    Super te lezen wat je allemaal mee maakt,geniet ervan.
    We blijven je volgen.
    Xx

  • 09 Oktober 2012 - 09:20

    Lianne:

    Geweldig om je verhalen te lezen! Is voor mij een soort 'dejavu'.. Ben blij dat het tot zo ver in ieder geval leuk is en geef Aad een x van mij, vind hem nu al leuk.. Heel veel plezier nog en tot je volgende verslag..x

  • 09 Oktober 2012 - 09:24

    Jenny:

    Met een grote glimlach op mijn gezicht zitten lezen, lekker wijf ben je ook.... fijn om zo mee te mogen genieten, op reis zonder vliegen ideaal! Zo te lezen gaat het helemaal goedkomen, je kan altijd daar een rolkoffer scoren en Bapa terugsturen ;-)
    Kus voor nu en ik kijk uit naar het volgende verslag
    Liefs

  • 09 Oktober 2012 - 09:56

    Diny:

    nikkieeee......wat een leuke tijd heb je daarnu..... whaha, stuur bapa maar terug hoor........(kan an hem miss toch nog gebruiken!!) zit te genieten van je schrijfstijl, en vind Aad nu al een lieverd.....dikke xxx tante moppie

  • 09 Oktober 2012 - 11:53

    Aad:

    Bedankt allemaal, het is hier om te gieren!! :p
    Ik pas goed op der al gebeurt (volgens nikkie is het met een D) er wat met ons ren ik voorop :D
    Kusjes voor jullie terug ;-)

  • 09 Oktober 2012 - 16:21

    Elly Steenvoorden:

    hoi nikkie, hartstikke leuk om je reisverhaal te lezen,de eerste week zit er bijna op, jeetje wat spannend.wens je een fijne tijd en wacht je verhalen met spanning af. een dikke kus uit breezand.

  • 09 Oktober 2012 - 17:37

    Coby:

    Hoi Nikkie . Zo leuk om de reacties te lezen en dat we nu al uitkijken naar t volgende verslag van Nikkie & Aad!!!! dus Aad; de groetjes terug xx Nikkie voor jou ook hoor XXXXXXXXXXX

  • 09 Oktober 2012 - 17:37

    Kim:

    Hey chica
    gaaf om te lezen zo....hoort het je vertellen.
    Fiji????????????mmmmmmm weer gedroomt zeker??!!!!
    Ben heeeel blij dat je het super gaaf hebt.
    have fun en speak to you soon dear
    dikke vette kussies kim en yuri natuurlijk

  • 09 Oktober 2012 - 19:31

    Cynthia:

    Hey Nikkie,

    Je zit er nog maar net en nu al zoveel te vertellen. Maar ja, dat zijn we natuurlijk wel van je gewend hahaha. En dat je naar Fiji gaat. Geweldig, zo jaloers!!! Veel plezier verder en op naar je volgende verhaal :-)
    Liefs xxx

  • 10 Oktober 2012 - 13:09

    Myrthe:

    Nikkie!!!! Wat tof allemaal en Aad is leukkkk, hebben hem natuurlijk reallife gezien op Schiphol.. Kan me heel goed voorstellen wat een lol jullie hebben.. Arme bapa, heeft ie al zoveel moeten doorstaan en afgereist en wil je 'm inruilen? Als jij nou een koffer koopt en kom ik met een vette bankrekening met alleen handbagage naar Australie en neem ik bapa over, spullen koop ik daar wel ;-)..
    Nou chick, heel veel plezier en ik kijk alweer uit naar je volgende verslag!!

    Dikke kus!

    ps. vond het echt tof dat ik je whatsap kreeg van de week met foto

  • 10 Oktober 2012 - 22:35

    Yda:

    Hoi Nikkie wat leuk om jou ook te volgen in Aussie!!
    Super stoer hóór van je! Geniet ervan!
    Groetjes uit het verre Berkel en Rodenrijs xxx

  • 11 Oktober 2012 - 17:32

    Lin:

    Jaaaa hoor Nik, neee!! Niet ook naar Fiji! Dat overleef ik niet haha, jaloeeeers!!

    Fijn te lezen dat je het leuk hebt!

    Wel spannend als je er straks écht alleen voor staat ;-) Maar wie weet scharrel je daar gewoon weer een GBF op hahaha (gay best friend)

    Zaterdag doen Suus en ik een bakkie, had je niet een kartonnen 2D Nik achter kunnen laten, was je er toch een beetje bij geweest hahaha ;-P

  • 12 Oktober 2012 - 11:04

    Jennifer:

    Hey Nikki,

    Super leuke reis hoor ik. Nou ik wens je heel veel plezier en hopelijk zien we elkaar nog;)
    Gr Jennie

  • 16 Oktober 2012 - 19:34

    Lidia:

    Hey meis, fijn dat je het zo naar je zin heb. En gaaf om je verhalen te lezen, geniet ervan dikke kusssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Een jaar backpacken in Australie

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Road Trip!!! Part 1

05 Februari 2013

Summer in Paradise

24 November 2012

Zwemmen tussen de haaien....

04 November 2012

Rainbow Beach

16 Oktober 2012

Bye Sydney!! Hello Melbourne
Nikkie

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 6841

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Oktober 2013

Down Under!

Landen bezocht: